۳ – شماره و تاریخ ثبت شرکت

در واقع اگر شرکتی تاسیس کردهاید؛ و یا این که به زودی قصد انجام این کار را دارید. در قسمت امضا کننده دفتر، مشخصات کسی را وارد کنید که میخواهید پس از اتمام کار، جهت دریافت مدارک به اداره ثبت شرکتها مراجعه کند. ثبت شرکت کمک می کند تا به دنبال ثبت برند تجاری نیز باشید و از این طریق به یک رقیب واقعی در دنیای تجارت مبدل شوید. 5. در صورتی که هیچ مشکل و نقصی در کار نباشد یک پیش نویس آگهی ثبت برای شما صادر می شود که شما می توانید با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی برای دریافت مدارک ثبتی و امضاهای لازم به دفتر ثبت شرکت ها مراجعه کند. برای ثبت شرکت شما فقط به شناسنامه و کارت ملی اعضا نیاز دارید. اگر شما از ترس مالیات و بیمه شرکت خود را بیمه نمیکنید باید به شما بگوییم که سخت در اشتباهید، شما تنها سالانه باید بخشی بسیار کمی از سود خود را مالیات دهید که در برابر سودی که بدست می آورید اصلا چیزی نیست، و شما میتوانید شرکت خود را ثبت کنید ولی کسی را بیمه نکنید.

مدارک ثبت شرکت با مسئولیت محدود

باید گفت ثبت شرکت بازرگانی در ترکیه نیز همانند سایر شرکتهایی است که در این مقاله به آن اشاره شد، اما بهتر است قبل از ثبت شرکت واردات و صادرات در ترکیه نسبت به نرخ تعرفههای دو کشور ایران و ترکیه اطلاعات کاملی داشته باشید. افرادی که قصد تاسیس شرکت در این کشور را دارند باید خود را برای روند اخذ جوازهای گوناگون و هزینههای آن آماده کنند و در آخر باید گفت که این کشور، در لیست FATF جایگاه خوبی ندارد و جز کشورهای با ریسک بالا محسوب میشود. ماده ۵۲۲ – پس از وضع مخارج اداره امور ورشکستگی و اعانۀ که ممکن است بتاجر ورشکسته داده شده باشد و وجوهی که باید بصاحبان مطالبات ممتازه تأدیه گردد مجموع دارائی منقول بین طلبکارها بنسبت طلب آنها که قبلاً تشخیص و تصدیق شده است خواهد شد. ۵-نام سهامداران حاضر در مجمع و تعداد سهام آنها در یک لیست نوشته شده و به امضای آنها برسد و هیات رئیسه مجمع صحت آنرا تایید و بهمراه صورتجلسه به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری ارسال گردد.

Post h᠎as been gener ated with GSA C​on᠎tent Generator Dem​ov ersi​on!

با توجه به همه این مسائل و سایر مزایایی که در متن مقاله به آنها پرداختیم، میتوان ترکیه را یک کشور مناسب برای راهاندازی کسب و کار در نظر گرفت، اما توجه داشته باشید که در روند ثبت شرکت در ترکیه، آگاهی از تمام مسائل حقوقی و قانونی موضوعی بسیار مهم است و چنانچه بدون مشورتهای لازم وارد این فرآیند شوید، امکان ضرر و زیان و تحمیل هزینههای اضافی وجود خواهد داشت. سپس نوبت به نام شرکت می باشد که پنج نام پیشنهادی را باید به ترتیب اولویت تان در سامانه وارد کنید و در انتخاب نام توجه داشته باشید که نام تکراری نباشد و دارای مفهوم باشد و متناسب با قوانین جمهوری اسلامی باشد . میتوانید حداکثر پنج نام را پیشنهاد دهید. شرکتهای معتبر طراح سایت خدمات پشتیبانی نیز ارائه میکنند که مشکلات سایت را در سریعترین زمان ممکن رفع میکنند. شرکتهای سهامی خود به دو دسته بزرگ و پر کاربرد ثبت شرکت سهامی خاص و شرکت سهامی عام تقسیم شده اند.

ماده ۲۲- استفاده از وجوه تأدیه شده بنام شرکتهای سهامی در شرف تأسیس ممکن نیست مگر پس از به ثبت رسیدن شرکت و یا در موردمذکور در ماده ۱۹. با استفاده از شناسهی ملی می­توان به اطلاعات جامعی در مورد شرکت­ها دست پیدا کرد. ثبت شرکت در روزنامه رسمی میتواند اولین تبلیغات برای شما باشد که افراد با شرکت و برند شما آشنا شوند. بعد از گرفتن اوراق شرکت شما باید دفاتر پلمپ اخذ کنید و برای امور مالیاتی اقدام کنید برای گرفتن کد اقتصادی که روالش را در وب سایت بسیار ساده توضیح داده ایم بعد از تاسیس باید حتما اقدام کنید. قدم بعدی نیز تهیه یک زمین برای تولید صنعتی است که خود به مجوزهای زیادی نیاز دارد که در این مقاله نمیگنجد و باید مقاله مستقبی برای شرایط احداث کارخانه در ترکیه نوشته شود. اصولا افراد برای تاسیس شرکت و انجام فعالیت های گسترده به یک سرمایه و دریافت تسهیلات بانکی نیاز دارند. یک تفاوت شرکت با مسئولیت محدود و سهامی خاص این است که شرکت با مسئولیت محدود با دو نفر تشکیل می شود اما برای تشکیل شرکت سهامی خاص حداقل به سه نفر نیاز داریم.

The Author

tonyasecombe652

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Den Norske Klubben Torrevieja, Calle Almudena 46, 03182 Torrevieja ~ Tlf 96 571 63 26 ~ E-mail: info@dnkto.com