قانون راجع به ثبت شرکتها مصوب ۱۳۱۰ با اصلاحات بعدی – پایگاه خبری اختبار

ج – خدمات بازرگانی پیمانکار کل تعهد میکند که مقادیری نفت خام به نحو مقرر در این قرارداد از طرف شرکت ملی نفت در بازارهای دنیا به فروش برساند. تمامی خودروهای این شرکت صرفا در قالب طرحهای قرعهکشی به صورت فروش فوقالعاده با موعد تحویل ۹۰ روزه، پیش فروش عادی با موعد تحویل ۴ تا ۱۲ ماهه و مشارکت در تولید با موعد تحویل ۱۳ تا ۲۴ ماهه عرضه میشود. ابتدا شرکت نامه در میان موسسان به صورت عادی تنظیم می شود. راجع بمطالبات ایران البته آن هیئت مختلطی که انتخاب خواهد شد باتوجه به مذاکراتی است که در کمیسیون مخصوص نفت صورت گرفتهاست باحضور نماینده دارائی وطرح ۲۵ ماده اعتراضیه دولت وهمچنین ماده یک ۱۴ ماده دیگر بعد از ۲۵ مادهای یک ۱۴ مادهای دیگر هم بشرکت نفت داده شدهاست وتمام صورت مذاکرات کمیسیون نفت هم برای نمایندگان محترم سنافرستاده شدهاست هم برای نمایندگان محترم مجلس شورای ملی اگر آقایان ملاحظه فرموده باشند یک قلم مطالعات ایران در حدود۸۰ میلیون تومان است که فقط عوارض نفت وبنزین وموادنفتی متفقین دردوره جنگ میباشد که تاکنون شرکت بدولت ایران نپرداختهاست ودولت ایران مطالبه کردهاست وحتی در کمیسیون مذاکره شد که دولت بدولت مالیات نمیدهد ماگفتیم اگر دولت بدولت مالیات نمیدهد بچه مناسبت دولت انگلستان ۲۷ میلیون لیره از بابت مالیات بر درآمد از ملت ایران گرفته ولی در اینجا که باید عوارض راه وعوارض شهرداری بپردازد متعذر شدهاست که دولت بدولت مالیات نمیدهد از این قبیل اختلافات بین ما وشرکت که حق مسلم ملت ایران است زیاد است والبته اگر این هیئت مختلط خواست رسیدگی کند ملسماً بمحاسبین قسم خورده از کشورهای بی طرف که استخدام خواهد کرد مراجعه خواهد کرد.

کمیسیون مزبور از راه سازش به حل اختلاف اقدام خواهد کرد و هر گاه موضوع اختلاف به طریق مزبور فیصله نیافت موضوع به هیأت وزیران مراجعهخواهد شد و تصمیم هیأت وزیران برای طرفین قاطع خواهد بود. گفتنی است که این کمپانیها محدودیتی در زمینۀ فعالیت خود ندارند و برای ارائه خدمات گردشگری در حوزه توریسم و نیز اهداف دانشبنیان بسیار مناسب هستند. ماده ۶۱ – شرکت در تهیه مسکن و تأمین رفاه و بهداشت و فرهنگ و آموزش و تفریحات سالم کارکنان خود و کمکهای اجتماعی به آنان و حفاظتآنها در مقابل حوادث اهتمام به عمل خواهد آورد. ماده ۵۲ – شرکت مکلف خواهد بود که سرمایه لازم را به منظور توسعه عملیات و به طور کلی هر گونه سرمایهگذاری مورد نیاز خود را در حدودبودجه مصوب از محل درآمد کل تأمین نماید و در صورتی که درآمد مزبور کافی نباشد مجمع عمومی از هر طریق دیگری که مقتضی بداند کسری آن راتأمین خواهد نمود.

مراحل ثبت شرکتها شرکت اینترنتی

همشهری آنلاین میخواهید شرکت ها ملزم هستند رتبه پیمانکاری خود را دریافت کرده اید. آنکه حق تقدم دارد این تشخیص را کی میدهد؟ این تشخیص را رئیس اداره املاک میدهد. ۶ – «دولت» اطمینان میدهد که بعد از خاتمه این قرارداد وجوهی که به ریال ایران در اختیار «شرکت» یا «کابوت» و طرفهای دیگر که در «شرکت»سهیممیشوند باشد تا آنجا که وجوه مزبور طبق این قرارداد به ایران وارد شده یا از عملیاتی که به موجب این قرارداد حاصل شده باشد از جمله سود سهام یاسایر انواع تقسیم سود یا دارایی به درخواست آنان و بدون هیچگونه تبعیض به نرخ رسمی بانکی برای خرید ارز به شرح مقرر در بند (۲) فوق به ارزخارجی مورد قبول «شرکت» یا «کابوت» و طرفهای دیگر که در «شرکت» سهیم میشوند قابل تبدیل باشد. ماده ۶ – مالکیت شرکت ملی نفت در مورد نفت و اموال جزء ۱ – نفتی که به موجب مقررات این قرارداد تولید میشود کلاً در سر چاه به شرکت ملی نفت تعلق خواهد داشت. نظر به اینکه شرکت کنتینانتال سرمایه و صلاحیت فنی و تخصص اداری و امکانات بازاریابی لازم را برای به عهده گرفتن و انجام موفقیتآمیز عملیات بهمنظور توسعه تولید و صادرات نفت خام ایران دارا میباشد.

د – اجرت شرکت ملی نفت بدین وسیله تضمین میکند که به عنوان اجرت در قبال خدمات انجام شده مقادیری از نفت خام تولیدی از نواحی مورد بهرهبرداری راکه به موجب مقررات این قرارداد عملیات توسعه در آن انجام شده و به عنوان ذخیره ملی کنار گذاشته نشده باشد به قیمتی که توافق گردد به پیمانکار کلبفروشد. پریا نایبیان گفته: سلام کوروش عزیز ممنون از همراهی شما با خونواده گوتوتیآر،دوست عزیز پیشنهاد میکنیم از این طریق اقدام نکنید چون در صورتی که این مورد اثبات شود مجازات سنگینی برای شما به همراه خواهد داشت. جزء ۲ – کلیه اموالی که برای عملیات پیمانکار کل تهیه شده و یا مورد استفاده قرار گرفته باشد به شرح مقررات زیر در تملک شرکت ملی نفت خواهدبود. هرگاه پیمانکار کل بخواهد اینگونه اموال را که کلاً مستهلک نشده است از ایران صادر کند شرکت ملی نفت مختار خواهد بود موقعی که پیمانکار کلمطابق مقررات جزء ۲ از ماده ۳۳ درخواست موافقت آن شرکت را میکند اموال مزبور را با پرداخت مانده بهای دفتری آنها خریداری نماید. ماده ۵۵ – در مواردی که کارکنان شرکت مرتکب تخلفاتی در انجام امور شرکت بشوند تعقیب و مجازات اداری آنها بر طبق آییننامههای استخدامیو انضباطی شرکت صورت خواهد گرفت. ​C ontent was created by GSA Con tent Generat᠎or DE​MO᠎!

The Author

bucksweet193859

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Den Norske Klubben Torrevieja, Calle Almudena 46, 03182 Torrevieja ~ Tlf 96 571 63 26 ~ E-mail: info@dnkto.com